Met Facturatie Office heb je een compleet systeem voor het eenvoudig beheren van al je klanten, artikelen en leveranciers. Organiseer al je administratiegegevens op één plek. Exporteer en importeer klant- en artikel gegevens voor een snelle start of gebruik ze in andere systemen.
Overzichtelijk en tijdbesparend klantenbeheer met een KvK-koppeling voor het automatisch invullen van klant data. Je kan alle relevante informatie over klanten toevoegen en meerdere contacten per bedrijf opslaan.
Klant- en product informatie importeren uit andere bronnen is zo gepiept. Met een simpel Excel bestand kun je bestaande klant- en artikel data eenvoudig importeren of exporteren. Wij bieden ook koppelingen met verschillende populaire MKB-programma's.
Met Facturatie Office kun je notities maken van klantinteractie-momenten en afspraken. Voor gecoördineerde en effectieve sales en klantondersteuning.
Het brede scala van instellingen in Facturatie Office geeft je de kans de voorkeuren voor elke klant individueel aan te passen. Bijvoorbeeld; BTW-instellingen, e-mailsjablonen, factuuropmaak, korting en betalingsvoorwaarden.