Kostenadministratie

Onkostenbeheer kan een vervelende taak zijn en veel tijd kosten. Met Facturatie Office is je uitgaven administratie bijhouden makkelijk en snel. Boek je inkomende facturen en bonnen in met een paar klikken en je hebt ten alle tijde inzicht en controle.

Kostenadministratie

Onkostenbeheer kan een vervelende taak zijn en veel tijd kosten. Met Facturatie Office is je uitgaven administratie bijhouden makkelijk en snel. Boek je inkomende facturen en bonnen in met een paar klikken en je hebt ten alle tijde inzicht en controle.

Inkomende facturen inboeken

Of je nu onderweg bent of achter je bureau zit, je kan alle kosten vastleggen in slechts een paar seconden. Inkomende facturen inboeken is dus zeer eenvoudig. Altijd je kosten administratie onder controle en met veel minder gedoe.

Bonnenregistratie

Met Facturatie Office kan je papieren bonnen eenvoudig vastleggen met een foto op je smartphone. Voeg enkele beschrijving details toe en vervolgens is de bon digitaal geregistreerd in je kostenadministratie.

Kostenrapportage

Met Facturatie Office orden je de uitgaven in logische categorieën voor een helder overzicht van je bedrijfsbesteding. Draai een flexibele rapportage uit en gebruik de kostenanalyse om verstandig te blijven ondernemen en groeien.

Automatisch kosten importeren

Om het nóg makkelijker te maken kan je ook je (zakelijke) bankrekening data importeren in het programma. Door deze synchronisatie heb je een totaaloverzicht van je uitgaven en kun je in één keer alle kosten voor de jaar of –kwartaalopgaven van je onderneming verantwoorden.