Als ondernemer wil je je focussen op waar je goed in bent en zo min mogelijk tijd verliezen. Het handmatig bijhouden van bestellingen, facturen, producten en klanten kost veel tijd en de kans dat er iets misgaat is groter. Met onze nieuwe Bol.com koppeling voor verkooppartners van Bol.com zet je je webshopbestellingen, facturen, bestellingen, producten en klanten automatisch over naar de Factuur Office software. Facturen worden automatisch voor u aangemaakt en verzonden en gegevens worden moeiteloos verwerkt in uw administratie en boekhouding. Zo houdt u tijd over voor waar u goed in zaken doet!
Om je Bol.com-account te integreren met Invoice Office, ga je naar Instellingen > Instellingen > Systeemintegraties P>
Nu zie je de pagina Systeemintegraties en vanaf hier kun je de instellingen wijzigen door naar Bol.com-instellingen te gaan.
Sla vervolgens uw instellingen op door ClientID, Secret in te voeren en Document, Environment en source te selecteren.
Als u wilt communiceren met de API van de retailer, heeft u een set inloggegevens nodig (een "clientId" en een "clientSecret").
Als je wilt weten hoe je je eigen API-sleutels voor bol.com-retailers kunt maken, raadpleeg dan deze handleiding.
Je kunt ook de integratie van je Bol.com-account in- of uitschakelen door deze schakelaar te gebruiken.
Wanneer uw installatie is voltooid, zorg er dan voor dat de documentvoorwaarden correct zijn. Raadpleeg deze handleiding om de documentvoorwaarden te bekijken.
Neem bij twijfel contact met ons op.